Pages

Thursday, May 19, 2011

tensiooonnnnn!!!!!

tension kot kalo call technician asyik tak dapat.. hangin plak aku arini... bengang tol.. yang pemalas tu lagi la kn... cakap nak email tapi takde pon, nampak sangat pembohongnya... agak tertekan la di pagi yang hening ni... huhuhu.. seb bek ade kes yang okay... rase nak jerit dalam opis ni pon ade.. kang kalo jerit, sume lari plak..hahaha!!!

erm..camni la keje jadi coordinator .. da la kene marah ngan customer, patu technician plak wat hal.. bateri kong la..xkn la pepagi da kong.. BODOH!!! RCC pn BODOH!! gak... tanye sket pon jawab cam BABI!!! pehal jawab nak marah2 lak????!!!
seb bek aku cakap bebaek.. kalo aku tengking??? padan muke ko....

TENSIOONNNN LA BROOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!


leave your comment plezzzz!!!

5 comments:

  1. assalamualaikum...

    Rilek Zahra..bertenang zahra...lepas ni pergi makan makan dengan abang bob ke...mungkin semua tgh tense tahap tertinggi dlm office ko tue..sebab tu diaorg jawab marah marah...hahaha..

    minum jus lemon tea sikit sambil menghirup udara segar..mungkin dapat memberi ketenangan pada diri ko..hehe...anyway good luck in your career zahra...

    ReplyDelete
  2. thanks BOB....

    anyway.. da reda cket la kan sbb da makan t'ari.. :)

    geram la bro, keje aku xbley nk jln..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. hahahaha....ok la dari takde keje...susah nak cari keje lani oo..bnyk persaingan....kira ok la ko dapat permanent...jaga la career ko elok elok..tapi kalau dapat tempat lain yg lebih best..baru la ko angkat kaki....ko keje helpdesk..mmg xleh merayau..bersabor je la..hahaha...

    P/S: xpe..abang bob ade..ko citer je kat die apa yg ko rasa...eh..bob keje ape aa?

    ReplyDelete
  4. aku lom permanent lg la... baru je keje 2 bln...
    erm, mmg slalu ngadu kt die jer tp kadang2 tak la..hehehe..

    bob skang tgh berusaha mencari kerja... :)

    ReplyDelete
  5. ooic..xpe la..rezeki die datang la nanti...bnyk lagi masa, masih boleh berusaha...luqman dengan abg aku senasib dengan bob...insyallah rezeki mereka akan datang....

    keje 2 bulan kira permanent la sebab tak terikat dengan kontrak yang membabitkan masa kan...ok la tue.....mcm aku..membabitkan masa....malang nasib aku....hahaha...

    anyway zahra...good luck in your career...i wish you all the best... :)

    ReplyDelete