Pages

Tuesday, May 31, 2011

Penghujung MEI

Harini 31 mei 2011..hari terakhir dalam bulan mei.. Esok akan menjelma 1 Jun 2011..

Actually takde ape yang best nak diceritakan.. cuma sedikit perkara yang aku nak luahkan.. hehehe..

Esok aku akan duduk di tempat lain dalam ofis ni sebab aku menumpang tempat orang. Esok tuan dia akan mula bertugas, maka aku akan menumpang lagi di tempat orang lain.

Tak tahu la camna nanti. kalo boleh aku taknak duduk jauh dari tempat kawan-kawan aku. Boring dok jauh sangat, takde kawan nak borak time boring & aku takmau duduk sebelah pakcik tu. Hurmm.. nanti pakcik tu kacau aku wat keje & aku tak selesa.. :(

cuti aku da approve oleh en.zul (thanks en.zul). tapi yang tak kompem tu, bila nak celebrate hari ayah & ibu tok orang tua aku.. Along pon tak tahu balik bila.. Aku ni da rindu ngan ank dia, Danish. Lama kot tak jumpa Danish. Mesti dia da lupa kat aku...

Tak tahu la nape petang ni aku rasa tak gembira... aku rasa sedih sikit.. nak wat keje pon rasa malas... & boring. Sebab tu aku menulis kat blog ni.. :)

okay la, nak sambung wat keje lagi sikit. patu nak merayau kat tempat kengkawan... hehehe.. bubbye!!

leave your comment plezzzz!!!

3 comments:

  1. 31 May - sedih sikit? dah 4 June dah nie...sedih dah hilang kot..haha

    ReplyDelete
  2. hahaha!!!

    8th june - da ilang sedey sbb da jmpe keluarga terchenta... :)

    ReplyDelete