Pages

Tuesday, May 3, 2011

kau buat aku tersenyum.. hehehe

aku rase hepi sgt bila dia ingat memori kami even dia set reminder dalam handphone. aku rase terharu, teruja & macam-macam lagi la sebab dia sentiasa mengingati hari itu. sebenarnya aku tak ingat pon tarikh tu tapi tiap kali menjelma tarikh tu, dia akan cuba ingatkan aku & seperti biasa aku akan tanya dia semula. bila dia berikan jawapan, aku akan terkejut & minta maaf kat dia sebab aku tak ingat. aku rasa sangat beruntung memiliki dia sebab bukan semua lelaki akan mengingati memori seperti kami. dan aku memang tak sangka yang dia akan wat reminder kat handphone dia. tiap kali aku teringat, aku akan tersenyum even aku tengah stress. hehehe. erm, mulai tarikh tu aku akan cuba mengingatinya sampai bila-bila. itu antara kenangan terindah kami. MUHAMMAD UBAIDILLAH SALLEH, SAYA SANGAT SAYANG PADA AWAK. TERIMA KASIH SEBAB HADIR DALAM HIDUP SAYA. AWAK SANGAT BERMAKNA DALAM HIDUP SAYA.. ~~~~ peace!!!!


leave your comment plezzzz!!!

2 comments:

  1. aku boleh buat pedoman nie...hahahaha...

    ReplyDelete
  2. ha.. amek tips ni BOB.. pompuan ni suke sgt kalo org lelaki igat tarikh2 y special ni.. even mende kecik pn boleh wat KAMI terSENYUM... HEHEHE

    ReplyDelete