Pages

Monday, May 9, 2011

mY WeeKeNd...

selamat menyambut hari isnin. selamat bekerja, selamat belajar & selamat berehat pada sesiapa yg sakit, hehehe. ok la, nk cite pe yg aku wat sepanjang hari cuti ni start jumaat ptg spai ahad mlm...

JUMAAT = lepas balik keje, aku, nina, yuni & linda(TM collegue) pi ronda2 cari contact lens. malam tu plak kitorg kua lg..memule g karokz kt RAMPAI KARAOKE, then gi isi perot memasing y sgt lapau kat area danau kota, name tmpt tu RED CHAIR, dekat ngan UPTOWN.. abes makan kami merayau kt UPTOWN la. heheh.. aku beli set skrewdriver(senag cket nak godek2 barang..hehehe) & set kerongsang tok dinner. dalam kol 2 ktorg balik. yang sakit ati tu, nak parking, tetibe de org park kt tempat ktorg. upenye kete sedare org yg penah sewa parking ktorg.. die kate nk tumpang jap tp melampau ler kan spai kol 2 pon x pasan yg diorg park kt situ..huhuhu

SABTU = aku bangun awal sebab matahati betol2 memancar kat mate aku. aku ttp langsir patu g minum(haus)patu smbg tido.. bgn kol 12 patu siap2 g cari port tok mkn t/ari bersama mereka lagi kt pucuk d'cita,area w.walk mall..pas mkn merayau tgk con. lens & kdai baju..mate berkenan tapi ongkos nya nggak ada..huhu.. ptg tu lepak kt uma je. malam tu ajak my luvely BOBBY kua jln2. memule mkn kt char kueh teow kt area rumah aku, patu ronda2 KL.. hmmm :)

AHAD = dalam kol 1 pm, kua g masjid india with wawa n ecah. g amek saree.. patu cari aksessori. jalan2 then perot pon lapau, singgah mkn sebelah MYDIN. pas mkn gerak ke LRT tok ke TIMES SQUARE plak.. jauh kn kami jalan? hehe.. ronda2 kt sana sampai kaki memasing lenguh.. kitorg beli air kat COOL BLOG tu sbb de bubble yg best tu.. jalan2 cari beg tok dinner, beli anak tudung, beli gelang kaki tok dinner gak.. dah penat sangat, kitorg pon gerak balik nek bas metro kat area sungei wang. tapi sebelom tu singgah kfc tok 'minum petang'..hehehe. lame tak nek bas, rase len plak..hehehe.

ha..tu la kegiatan aku sepanjang cuti ni. ade yg terisi, ade yg tak.. minggu dpn mmg minggu busy aku & kawan2 sebab kami akan konvo & dinner..mesti gemuruh & penat.. k la, japg nak ke kolej tok amek jubah konvo.. bubbye!!! :)


leave your comment plezzzz!!!

4 comments:

  1. oit...cite sume nmpak..hahahaa...sal kete tu mmg x ley blah...aku ngat lg ayat die...

    "ptg td parking jap kat sni..pastu tertido lak..lupe nak ubah parking"

    ptg tuh...padahal kite kuar pon nak dkt kul 10pm dah..agak2 arr nak menipu kan..huhuhuuu

    ReplyDelete
  2. best la korang nye aktiviti di hari minggu...COOL BLOG tu nama kedai ape...jual air ape..air sejuk je ke...ape nye bubble yg best tue...bubble trouble ke..hahahaha....

    ReplyDelete
  3. Nina sudah ade blog ye...nanti aku menyelami pengalaman idup ko...hehehe

    ReplyDelete
  4. BOB... nina mmg de blog la. hehehe

    COOL BLOG tu kdai minuman..de jual air, ice blende, patu de ltk bubble tu.. cam jelly..hehehe

    ReplyDelete