Pages

Tuesday, May 10, 2011

AdakaH..???

morningggg!!!! alhamdulillah, setelah menunggu selama 2 bulan akhirnya terlerai lah kerisauan di hati.. ha! bunyi cam suspen je kan? hehehe.. ala, bese la penyakit orang pompuan ni.. kadang OK kadang TAK..

bukan mende ni je yang aku nak cite. actually aku tak tak tahu nak luah kan macam mana. benda remeh pon aku jeles. tak patot kot. entah la, bukan jeles sangat pon tapi 'sikit pon ada rasa' kat hati ni. adakah ini berkaitan dengan HORMON ku skang ni??? MUNGKIN kot. lately ni pon aku asyik nak terasa je ngan sikap DIA. benda yang aku boleh consider pon aku jadikan isu nak majuk ngan DIA.

entah lah... ada kesal dalam hati ni ngan apa yang berlaku yang aku sendiri bangkitkan. ada time yang aku tak boleh kawal perasaan aku. kadang-kadang aku rasa sedih sangat. rasa macam DIA jauh je ngan aku. aku paham ngan keadaan DIA skang tapi...hurmmmmmmm (lambat lagi....)

leave your comment plezzzz!!!

2 comments:

  1. Ko testament je mamat tue kalau ko jeles kat die zahra...hahahaha

    p/s: bahagia korang kan...dapat rasa mcm mcm perasaan...aku jugak yg still single mingle...hahahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe... alo, nnt ko jumpe la org yg seswai tok ko.. jgn risau ye..

    tuhan kan mencipta makhluk dia berpasang-pasangan.. kalo tak di dunia, di akhirat kelak.. :)

    ReplyDelete