Pages

Thursday, May 12, 2011

@ LAST DAY @

Arini last keje. esok cuti sebab de raptai tok konvokesyen kt PICC putrajaya..hehe.
erm...tak sabo nak genggam ijazah selama 3 tahun ni. then rindu kat kengkawan clas yg da lama tak jumpa. hope memasing sihat & ceria.. memang tak sabar sangat sebab nak jumpe mak & ayah.. even tak ramai family member yg datang, tapi aku hepi bila mak & ayah sanggup datang dari jauh, bagi support & raikan hari yg bermakna tok aku.

yang lagi best nye, malam tu pulak ade dinner kt Times Square. memang melaram la aku & kawan2 especially NINA, YUNI & IDA. hehe. pasti seronok. bila lagi kan nak dapat peluang jumpa kawan2?? memasing da sibuk ngan keja & jauh pulak tu. masa tu la macam2 nak share..hehehe

akhir skali, SELAMAT BERKONVOKESYEN tok semua STUDENT KLMU untuk BATCH tahun ni.. harap korang semua hepi ngan ijazah yg bakal diperolehi.. & bangga lah ngan diri korg semua sebab berjaya mencapai cita2 & impian..

adiosss~~~ :)

leave your comment plezzzz!!!

3 comments:

  1. Meet u there...jangan lupa zahra..jubah/resit aku dan abang aku...hahaha :)

    ReplyDelete
  2. buat2 luper jerk zara...hahhaha..
    aku pon x saba zara...mlm 2 nti kite melaram giler2 nyer k...huhuu

    ReplyDelete
  3. BOB: ha! kalo aku lupe cmne??? ngehngehngeh!!!
    i.allah aku ingat... :)

    nina: okay.. kite akn tonjolkan ke'BOLLYWOOD'an kite..hehehe ;)

    ReplyDelete