Pages

Monday, May 30, 2011

Counting On....

hyee!!! morning!! pagi yang cerah & ceria ni diharapkan dapat menceriakan hati setiap makhluk di bumi ALLAH ini.. So, what's plan today??? hehehe... lom ade lagi tapi harini diharapkan gaji masuk la... :)

sesape yang belum dapat gaji lagi, dari pagi tadi dok ushar akaun bank. mane taknye, macam-macam nak dibayar. duet rumah, barang rumah, duet kete, bil & lain2 kegunaan.. biasa la kan ujung bulan camni, semua tengah sesak... perlukan duet belanja.. tu belum duet nak bayar hutang lagi.. ooopppsss!!!! hehehe..

selain dari gaji, aku tengah menunggu approval cuti dari bos.. hurmmm, hope dapat la cuti 2 hari yang aku impikan. bukan ape, ujung minggu ni aku nak balik rumah orang tua aku. lama tak balik rumah jenguk family. Insyaallah, kami adik beradik nak sambut hari IBU & AYAH bersama-sama. Lama sungguh rasanya kami tak berkumpul bersama.. yang last sekali time aku balik mase ujung bulan 3 with Bobby.. :)

kalo dapat gaji & cuti, pasti meriah la idup aku kan?? hehehe... anyway, kene doa banyak-banyak la supaya cuti aku di approve kan oleh boshh!! aminnnnn!!!!

sebelum tu, nak ucapkan selamat bercuti kepada semua pelajar-pelajar sekolah & cikgu-cikgu... semoga anda semua dapat berehat dengan gumbira....


leave your comment plezzzz!!!

2 comments:

  1. gaji dah masyukkkk!!!!
    yeahhh!!!!

    ReplyDelete
  2. aku pon x sedar dah cuti sekolah...haha..good luck zahra... :)

    ReplyDelete