Pages

Friday, May 20, 2011

@ Me & My Frens :: RAPTAI @


Arini aku nak cerita pasal 'Hari Bahagia Aku & Kengkawan' which means 'Convocation Day' hehehe... aku akan cerita corat-coret peristawa tu.. so, hope korg sume enjoy... :)

.:RAPTAI:.
=>HARI JUMAAT 13 MAY 2010
=>START 2.30 PM, t
api sebelum tu makn kat ke
dai area rumah aku.. 'FRIENZ' .. tak la sedap mane pon.. 'BANNED' da kedai tu.. hahaha!!!
=>sampai kat PICC tu, sesat jap cari dewan sampai call BOB AZHAR berkali-kali, alhamdulillah.. akhirnya jumpa gak.. DEWAN PLENARI.. sebab kitorg sesat sebab kitorg masuk k
at area yg orang len tak masuk..hehehe.. bagus gak sesat tu sebab laluan tu la yang akan ktorg guna tok berkumpul untuk masuk dewan nanti.. :)
=>raptai sederhana jer.. tunjuk camne nak amek skroll kat pentas nanti.. diorg pon ade bagi tentetif program..aku bukan nya dengar sangat pon..huhuhu.. pastu ktorg pon jalan2 area PICC tu. check checkpoint tok parents berkumpul sebab nanti senang nak jumpe time konvo tu...
=>ktorg kena panggil masuk dewan balik tapi tak pasti kena wat ape.. yang ktorg tahu, pihak kolej umumkan, sesape yang nak wat raptai penuh means nak wat raptai tok amek skroll je, yang masuk dewan.. ktorg cam takde arah tujuan.. so, berbekalkan kamera yang ade, kami pon dengan sakannya bergambar ngan kengkawa..hehehe
==>kuar je dari PICC tu, ktorg pon gerak mencari tempat untuk menjamu selera.. memasing cam lapo jer..hehehe.. so, lepak ngan kawan2 laki skali la...

::: mereka yang terlibat adalah: zahrah(aku), yuni, nina, ida, zubir, daus, amin, alip(a.long), EP, achik, Syafiq.. tapi sebelum tu syakirin pon de skali.. :)













































leave your comment plezzzz!!!

2 comments:

  1. wah...best dowh..cuma PICC tue terlalu kecil untuk aku...hahahaha

    maafla tak dapat hadir pada dinner sebab family aku kena bertolak awal, sebab esok hari, mak aku ada exam....(mak aku amik diploma pengurusan)

    time raptai pun aku tak berpeluang jumpa korang coz sampai lambat...cari PICC..hahaha

    cukupla semasa konvo...aku sematkan pertemuan dan persahabatan budak kelas kita di hati... :)

    ReplyDelete
  2. ha.. patot la tak nampak ko time dinner tu.. hehehe..

    xpe la BOB, janji da amek skroll atas pentas tu.. :)

    kenangan kita semua bersama... nanti tgk2 la pic kat fb aku.. hehe

    ReplyDelete