Pages

Tuesday, January 31, 2012

Kawen.. Tak.. kawen... ???

Salam semua,

Lama Rasanye Tak Menulis Kat Blog Ni.. Takde Cerita Yang Nak Di Kongsi.. Hehehehe.

Erm, Arini Aku Nak Citer Pasal Kawen La. Sebabnye Da Ramai Kawan2 Aku Dah Pon Menuju Kearah Tu. Hati Ni Pon Dah Terase Nak Kawen Gak Sebab Calon Pon Dah Ade Kan.. Hehehehe... Tapi Kami Lom Bersedia Lagi Sebab Kewangan Memasing belom OK Lagi.

Semalam Adelah Dok Bincang Dengan Si Dia Pasal ''Tu".. Si Dia Cakap Sabo La Dulu Ye.. & Kitorang Pon Dah Rancang Nak Amek Kursus Kahwin This Week Tapi Tak Sure Lagi La. Rase Cam Best Je Bile Nak Gi Kursus Kawen Ni Kan? Hehehe.. Pernah Gak Bincang Dengan Si Dia Nak Tunang Dalam Tahun Ni Gak, & Dia Cakap Kalo De Rezeki, Bley La Kami Bertunang. AL-MAKLOM La, Kami Ni Da Berkasih-Kasihan Hampir 3 Tahun, Mau Tak Rase Nak Kawen.. Hehehehe.. Lagi Pulak Umur Makin Meningkat Ni Kan?? Hehehehehe...

Lately Ade Je Member Yang Bertunang, & Start Bulan Depan Da Ade Yang Nak Kawen.. Aku??? Masih Menunggu Masa Yang Sesuai & Jika Jodoh Itu Milik Kami.. Hehehehe.. Kalo Dok Sembang Ngan Yuni & Nina, Mesti Ade Bab Nak Tunang & Kawen. Ade Je Plan Nak Tunang La, Camne Nak Wat Majlis? Nak Cari Mak Andam Mane? Nak Wat Style Ape? Kikikikikii~~~

Aku Dah Dok Berangan Nak Wat Majlis Camne. Cume Kaler Je Taktau Lagi. Tunang Pon Nak Wat Yng Simple2 Je.. Nanti Nak Kawen Baru Nak Wat Grand2... Hahahahaha!! Duet Pon Lom Start Kumpul Lagi Tapi Angan2 Bukan Main Lagi Hah! Kikikikikiki~~

Semalam Time Dinner Tah Camne Aku Tercakap Nak Wat Loan Tok Kawen. Si Dia Gelak La.. Dia Kate " B Praktikal pon Lom Abes Lagi, Report Pon Lom Buat Lagi, Keje Pon Tak Tentu Lagi, Orang Tu Da Berangan Nak Wat Loan Ha.. " Aku Pon Tergelak Same. Nampak Sangat 'SEMANGAT' Nak Kawen Tu. Hehehehehe... Si Dia Pon Da Lali Ngan Angan2 Aku Tu. Dia Tahu Yang Aku Ni Pon Bukan Nak Pakse Dia Sangat. Aku Pon Faham Keadaan Dia. Dia Pon Nak Gak Kumpul Duet Sendiri Dulu Then Baru La Bley Plan Tok Next Stage.. & Dia Mintak Aku Sabo. Katenye, Kalo Dah Jodoh Tak Kemane..


:: Aku Akan Setia Menunggu Sehingga Tiba Saat Itu ::

leave your comment plezzzz!!!

No comments:

Post a Comment