Pages

Tuesday, September 20, 2011

.: TahniaH ToK AwaK :.

helloooo... hepi tuesday! da makan lom? kalo lom, gi la makan. hehehe.. erm, aku pon tengah lapo ni. japg la makan sebab bekfes tadi da makan yang berat2. hehe. tok lunch ni makan yang ringan2 je la. :)

pagi tadi my dear gi amek result. alhamdulillah dia lulus dengan jayanya. hehehe. tahniah tok dia atas usaha dia selama ni. penah dulu dia nak benti study tapi aku nasihatkan dia tok teruskan perjuangan dia tok gengam segulung ijazah tu.

ha! ape lagi, dia pon menuntut la permintaan dia tok aku tunaikan. hehe. insya-Allah akan aku tunaikan permintaan2 dia tu. thanks dear sebab da berjaya even sikit lagi nak abes. hehehe. i will always be by ur side... :)

skang ni my dear dalam proses nak settle kan OJT (on job training). aku pon sama terlibat tok carikan tempat OJT dia. sape yang tak amek berat pasal orang kesayangan mereka kan? hehe. aku nak tolong dia. tolong yang mana aku mampu. kalo de kawan2 nye company ada tempat tok wat praktikal, roger2 lah aku ye. my dear ni amek kos IT. ape je keje yang berkenaan ngan IT bole la roger aku. tenggss!!

ok la. nak layan pesbuk jap. kang da stat keje tak bole nak bukak pulak. hehehe. bubye uols.. :)




leave your comment plezzzz!!!

No comments:

Post a Comment