Pages

Wednesday, May 20, 2009

memang hotttt!!!!!!

pehhhh!!! memang panas..!!!! hangin jer semacam semalam.. ade plak orang cube mencuit perasaan aku... dah la memang aku tgh panas, dia tambah lagi suhu panas aku tuh!!! memang melampau.. huhuhu....

kepada seorang kawan yang suka mengusik, diharap anda berwaspada lah ye... jgn wat aku hangin.. kang kurus ko aku kirja kn...hmmmmmmmmmmmmm

banyak bende yang plan semalam pon tak pat nak wat..huhuhu...sedey tol la.. aku kuciwa..

~ miz u lalink!!!!


leave your comment plezzzz!!!

3 comments:

  1. hak hak haks...sejak dari pg td bnyk tol hangin lalu cni...puhh puhhhhh!!!!

    hangin2 gak...pojek jgn lupew!!

    dush!!!!

    ReplyDelete
  2. ngahhahahahhahahah! sapa yang bikin hot tuh? kawan anda ke lecturer anda? ne yang aku hangen nih! berani dia bikin panas!

    ReplyDelete