Pages

Monday, May 25, 2009

kenyang makan wehhh!!!!

yahooooo!!!!! bez giler balik uma(n9) sebab kije aku melantak aje..hahaha!!! membulat kan badan je laa..hahaha!!! memang puas dok uma kengkawan...cukup makan..cukup rehat..cukup sihat..hehehe!!!

erm...rase cam tak nak balik kay-el jer...seb bek de test IT & final ENG.3..kalo tak taun depan jer aku balik cini..hehehehe!!! bez kengkawan balik kampung..tak tipu..huhuhuhu....

hoiyaiii!!! memang aku rase dimanje kan oleh mak aku..ape aku nak makan dia bagi jer..pehhh!!!memang melampau kan???hahaha!!!paling bez aku makan makanan feveret aku la(pe lagi?? asam pedas ler!!!)...semalam diorang wat asam pedas daging tetel..pehhh!!memang kaww!!!huhuhu...aku bitaw ida,dia pon keliur gak dengar..huhuhu.sodap hinggo monjilat jari...seb bek tak jilat pinggan(senang cket nak basuh..hahaha!!!! melampau..!!!)

leave your comment plezzzz!!!

2 comments:

  1. aku nampak badan ko macam dah naik balik jer..tadi perasan kat kelas..maklum jer..hepi jer..ke badan ko naik sebab ko terlalu hot?? haaa??

    ReplyDelete
  2. ahaa...per arr si davina nih...x abeh2 lg pasal isu hot tuh ek??? cik zahrah...diet2 la ek...

    ReplyDelete