Pages

Friday, July 13, 2012

.: Aku Suka Dia :.


Suka sangat kat lagu Ainan Tasneem tu.. Hehehe. Melody & lirik dia best. Bermakna.. Teringat zaman sekolah menengah dulu. Time tu dok suka tgk orang tu, orang ni tapi tak berharap sangat pun orang nak suka kat aku sebab aku tau aku tak cantik, garang, sape la yang nak kan? kan? kan? hehehehe..


Tapi bila umur aku 22 tahun, aku suka ushar orang tu, tetibe kami berkawan, then kami bercinta.. itulah memori yang aku tak bole lupa sampai harini. Akhirnya dah 3 tahun kami bersama & masih dalam proses untuk memajukan perhubungan kami. 


Terima Kasih Allah atas kurniaan MU ini. Sesungguhnya aku bersyukur dengan kehadirannya disisi walaupun dia tidak sesempurna insan lain. Hanya Kasih & Sayangnya yang aku dambakan... Aminnnn~~~




#Semoga Terhibur Dengan Lagu Ini#




2 comments: